صفحه اصلی »

آیا فرهادی سومین اسکارش را می‌‌برد؟

تاکنون ۲۵ کشور نمایندگان رسمی خود را برای شرکت در رقابت اسکار بهترین فیلم بین‌المللی معرفی کرده‌اند. در این میان چند نکته‌ی عجیب هم وجود داشت، مانند معرفی شدن فیلم رییس خوب (The Good Boss) به‌جای مادران موازی (Parallel Mothers) از کشور اسپانیا. یکی دیگر از اتفاقات عجیب، نبود فیلم پتیت مامان (Petite Maman) در لیست کوتاه کشور فرانسه بود که باعث می‌شود شانس اصلی رسیدن به رقابت اسکار بین رخ‌دادن (Happening) و تیتان (Titane‎) تقسیم شود.

آخرین فرصت برای ثبت فیلم‌ها برای رقابت در اسکار، ۱۰ آبان ۱۴۰۰ است و لیست کوتاه ۱۵ فیلم نهایی، ۳۰ آذر ۱۴۰۰ اعلام می‌شود. رأی‌گیری نامزدهای اسکار از پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد. نامزدهای رسمی جوایز اسکار، روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ اعلام می‌شوند و مراسم اصلی، روز ۷ فروردین ۱۴۰۱ برگذار خواهدشد.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به فیلم‌هایی که شانس اصلی نامزدی اسکار در رشته‌ی بهترین فیلم بین‌المللی هستند:

یک نظر ثبت کنید

تبلیغات

سامانه رزرو بلیت ایرانی تیکت
خرید آنلاین سامانه ایرانی تیکت
اپ اختصاصی چک این ایرانی تیکت

آخرین مطالب بلاگ

ایرانی تیکت در رسانه ها

امیر غلامی
امیر غلامی
@AmirGholuj
Read More
سیستم ایرانی تیکت برای مجموعه ما بسیار بسیار مثمر واقع شد و توانستیم رویدادهای پرمخاطبی را ساپورت کنیم.
احمد اقدام پور
احمد اقدام پور
@Eghdampour
Read More
ما در شرکت رسانه ای فاخته گستر خوشحالیم که توانستیم با تکیه بر محصول کاملا بومی بستر رزرواسیون مجموعه خود رابرقرار و در دسترس قرار دهیم.
میلاد گلی
میلاد گلی
@MiladGoli
Read More
مدت زمان زیادی بود که در تیم مدیریت شرکت دنبال یک سیستم کاملا آزاد و با دسترسی آسان و دارای امکانات فراوان بودیم خوشحالم که تونستیم بعد از کش و قوس های فراوان سیستم ایرانی تیکت رو پیدا کنیم و با مجموعه افزونه ها آشنا بشیم و همچنان هم در حوزه های مختلف درحال همکاری باهاشون هستیم.
Previous
Next

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

لینک های کاربردی

تمامی حقوق این وب سایت نزد شرکت تجارت هوشمند سیمین سدنا ( افزونه ها دات کام ) محفوظ می باشد.